۱۳۹۹ دی ۱۷, چهارشنبه

کمبود ویتامین داریم؟

 

 ابزار وبلاگ اخبار: از کجا بفهمیم کمبود ویتامین داریم از کجا بفهمیم کمبود ویتامین e داریم از کجا بفهمیم کمبود ویتامین b داریم از کجا بفهمیم کمبود کلسیم داریم از کجا بفهمیم چه ویتامینی کم داریم علائم کمبود ویتامین دی در ناخن کمبود ویتامین دی و لکه بینی چگونه بفهمیم کمبود منیزیم داریم

از کجا بفهمیم کمبود ویتامین داریم؟ از کجا بفهمیم کمبود ویتامین d داریم؟

بیمار شدن مکرر
سیستم ایمنی، بدن را در برابر باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا محافظت می‌کند. ویتامین D با سلول‌های سازنده سیستم ایمنی در ارتباط است. اگر سطح ویتامین D بدن پایین باشد، ایمنی بدن کاهش می‌یابد و فرد در معرض بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی آنفلوآنزا، تب، آلرژی، آسم و اگزما قرار می‌گیرد. این‌ها فقط مواردی از بیش از ۸۰ بیماری هستند که از مشکلات عملکرد ایمنی بدن ناشی می‌شوند.

چشم‌ و کمبود ویتامین ها
سیاهی و پف‌آلودگی زیر چشم: کمبود آب در بدن، عدم تحمل برخی مواد غذایی مانند لاکتوز لبنیات و حساسیت
کاهش قدرت دید: کمبود ویتامین A
قرمزی مداوم مویرگ‌های چشم: کمبود ویتامین C
نزدیک‌بینی: کمبود ویتامین D
پوسته‌ریزی در اطراف پلک: کمبود آهن

خستگی همیشگی
برخی مطالعات نشان می‌دهد بین کمبود ویتامین D و خستگی در زنان ارتباط وجود دارد. ویتامین D سطح انرژی را افزایش می‌دهد و شما را برای مدت طولانی فعال نگه می‌دارد. بنابراین، اگر در میانه روز احساس خستگی می‌کنید، احتمالا دچار کمبود ویتامین D هستید.

مغز و اعصاب
افسردگی: کمبود ویتامین‌های B1، B5 و بیوتین
دمانس یا زوال عقل: کمبود ویتامین‌های B1، B3، B12، اسیدفولیک و امگا3
تحریک‌پذیری و زودرنجی: کمبود ویتامین‌های B1، B5 و B6
بی‌خوابی: کمبود ویتامین‌های B3، B5، B6 و D
سرگیجه: کمبود ویتامین‌های B2 و B6

مشکلات سلامت استخوان‌ها
مقدار مناسب ویتامین D در رژیم غذایی به بدن در ساختن استخوان‌ها و حفظ سلامت آن‌ها کمک می‌کند. کمبود کلسیم و ویتامین D آسیب‌های استخوانی را افزایش می‌دهد و کمردرد ایجاد می‌کند. اگر از درد مفاصل و استخوان‌ها رنج می‌برید، آن را نشانه‌ای از کمبود ویتامین D بدانید.

ریزش مو
کمبود ویتامین D می‌تواند ریزش شدید مو را به همراه داشته باشد. در بسیاری موارد، ریزش مو در خانم‌ها با سطح پایین ویتامین D مرتبط است. آلوپسی نوعی بیماری خودایمنی است که با ریزش شدید مو همراه است. تحقیقات نشان می‌دهد مقادیر کم ویتامین D با آلوپسی آرئاتا مرتبط است و می‌تواند یک عامل خطر برای ایجاد این بیماری باشد.

کمبود کدام ویتامین ها بر دهان و دندان تاثیر می گذارند؟
خونریزی لثه: کمبود ویتامین C و اسیدفولیک
به هم چسبیدن دندان‌ها: کمبود ویتامین D و ویتامین K
گلو‌درد: کمبود ویتامین‌های B3، B12، اسیدفولیک و کلسیم
آفت دهانی: کمبود ویتامین B2
ضعیف شدن مینای دندان: کمبود ویتامین‌های A، K، D و کلسیم
التهاب زبان: کمبود ویتامین‌های B2، B3 و اسیدفولیک
کاهش حس چشایی: کمبود روی

 

کمبود کدام ویتامین ها پوست را خراب می کند؟
جوش‌های پشت بازو: کمبود ویتامین‌ A
پوسته‌ریزی و خشکی پوست: کمبود ویتامین‌های A و E
خونریزی بی‌علت از بینی: کمبود ویتامین‌ C
کبودی مداوم پوست: کمبود ویتامین‌ C
جوش زدن در دوران عادت ماهانه: کمبود ویتامین‌ B6
التهاب پوست: کمبود ویتامین‌های B2، B3 و بیوتین

 

ویتامین های ضروری برای ناخن ها
قاشقی شدن ناخن‌ها: کمبود ویتامین B12 و آهن
ظهور خطوط سفید روی ناخن: کمبود کلسیم و روی
پوسته‌ریزی اطراف ناخن: کمبود آهن و بیوتین
شکنندگی ناخن‌ها: کمبود کلسیم و منیزیم
چندشاخه‌‌شدن پوست اطراف ناخن: کمبود پروتئین

 

عضلات و مفاصل
گرفتگی عضلانی: کمبود منیزیم و ویتامین‌های B1، B2 و B6
انقباض ناگهانی ماهیچه‌ها: کمبود ویتامین‌های B1، B2، B3، B6، B9، D و منیزیم و کلسیم
تورم مفاصل: کمبود ویتامین‌های B1، B6 و پروتئین
قفل شدن ناگهانی مفاصل: کمبود منگنز
پوکی استخوان: کمبود کلسیم و ویتامین D
صدا دادن مفاصل: کمبود ویتامین‌های B5 وB12

مشکل دید در شب

آیا چون شب‌ها مشکل دید دارید، ترجیح می‌دهید همیشه بعد از شام در منزل بمانید و بیرون نروید؟ گاهی مشکل دید در شب به کمبود ویتامین آ (A) مربوط می‌شود. ویتامین A در ساختن رنگدانه‌های سلول‌های گیرنده‌ی نوری در چشم‌ها و کمک به دید در نور کم مؤثر است. کمبود ویتامین A موجب می‌شود شب‌ها نتوانید دید واضحی داشته باشید و شاید حتی به سایر اختلالات بینایی مثل دِژِنِراسیون ماکولا (تخریب لکه‌‌ی  زرد) نیز دچار شوید.

سبزیجات دارای برگ سبز مثل اسفناج و کلم‌‌برگ، سبزیجات دارای رنگدانه‌های نارنجی مثل هویج، سیب‌زمینی شیرین، فلفل دلمه‌ای نارنجی، طالبی و تخم‌مرغ از جمله منابع ویتامین A هستند.

کدام ویتامین‌ها را از کدام منابع غذایی دریافت کنیم؟

منابع غذایی پیش‌ساز ویتامین A: کره، خوراکی‌های نارنجی و زرد مانند هویج و زردآلو
منابع غذایی ویتامین‌های گروه B: تمام سبزیجات برگ سبز تیره، غلات و حبوبات
منابع غذایی ویتامین B12: انواع منابع حیوانی مانند گوشت‌ها، لبنیات و تخم‌مرغ
منابع غذایی ویتامین C: پیاز، فلفل، مرکبات و گوجه‌فرنگی
منابع غذایی ویتامین D: نور آفتاب، قارچ، تخم‌مرغ، ماهی‌های چرب و لبنیات غنی‌شده
منابع غذایی کلسیم و ویتامین K: انواع لبنیات، کلم بروکلی و اسفناج
منابع غذایی روی: انواع گوشت‌ها، حبوبات و غلات
منابع غذایی منیزیم: انواع مغزها و دانه‌های خام، ماهی، حبوبات، ماست، موز و شکلات تلخ
منابع غذایی منگنز: بادام، کدو تنبل، اسفناج، ماست، انجیر، موز و انگور
منابع غذایی اسیدفولیک: سبزی‌های برگ سبز تیره، مرکبات، غلات سبوس‌دار و حبوبات
منابع غذایی بیوتین: تخم‌مرغ، بادام، غلات سبوس‌دار، اسفناج، قارچ، شیر و گوشت

بهبود کند زخم‌ها
طولانی بودن مدت‌زمان بهبود زخم‌ها، ممکن است نشانه‌ای از سطح پایین ویتامین D باشد. نتایج مطالعات آزمایشگاهی نشان می‌دهد ویتامین D نقش مهمی در ترمیم زخم دارد، زیرا فاکتور‌های رشد و دیگر ترکیبات تشکیل دهنده بافت جدید را تنظیم می‌کند. ویتامین D همچنین نقش مهمی در مبارزه با عفونت، کنترل التهاب و بهبودی مناسب بافت‌ها دارد.

درد‌های عضلانی
هرچند تعیین عامل ایجاد کننده درد‌های عضلانی مشکل است، اما برخی مطالعات نشان می‌دهد این درد‌ها می‌تواند نشانه کمبود ویتامین D باشد. کارشناسان می‌گویند بین کمبود این ویتامین و ضعف در عضلات و نیز درد‌های عضلانی مزمن در
بزرگ سالان و کودکان ارتباط وجود دارد. این درد‌ها در ابتدا خفیف هستند و به تدریج شدت پیدا می‌کنند.

چه کسانی بیشتر در معرض کمبود ویتامین D هستند؟
گروه‌هایی مانند سالمندان یا کارمندان ادارات که بیشتر وقت خود را در خانه یا فضای بسته می‌گذرانند، بیشتر در معرض کمبود این ویتامین قرار دارند. افرادی با پوست تیره هم گروه دیگری هستند که بیشتر دچار کمبود ویتامین D می‌شوند. دلیلش این است که در این افراد، ملانین بیشتری در لایه خارجی پوست وجود دارد که تولید ویتامین D از نور خورشید توسط بدن را به چالش می‌کشد. برخی شرایط خاص پزشکی هم احتمال کمبود ویتامین D را افزایش می‌دهد. کسانی که مبتلا به بیماری‌های دستگاه گوارشی مانند بیماری سلیاک هستند، افرادی که تحت جراحی چاقی قرار گرفته‌اند و افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه و کبد نیز در خطر کمبود ویتامین D قرار دارند.

عکس‌العمل‌های کُند

همچنین بخوانید:
روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf • دانلود کتاب صوتی قدرت عادت • دانلود کتاب صوتی مردی به نام اوه • دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن • دانلود سریال قورباغه • عکس پروفایل • خرید بلیط هواپیما • تاریخ امروز • خرید رپورتاژ آگهی • نتایج زنده فوتبال • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

آیا در گرفتن توپ کُند هستید؟ آیا حین رانندگی وقتی کسی ناگهان جلوی ماشین‌تان سبز می‌شود، نمی‌توانید سریع ترمز بگیرید؟ شاید این تأخیرها ناشی از کمبود ویتامین ای (E) باشد و نه بی‌دست‌وپا بودن شما. ویتامین E برای سلامت دستگاه عصبی مفید است و مثل ویتامین B12 به برقراری ارتباط بین مغز و اعصاب کنترل‌کننده‌ی عضلات و عکس‌العمل‌ها کمک می‌کند. کمبود ویتامین E موجب دشوارتر شدن برقراری این ارتباط می‌شود.

جوانه‌ گندم غنی‌ترین منبع تأمین‌کننده‌ی ویتامین E خوانده شده است، پس این ماده‌ی مغذی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. تخم‌مرغ، مایونز، گوشت اندام (organ meat) یا همان احشاء خوراکی، مغزها، دانه‌ها و آووکادو نیز از جمله سایر منابع ویتامین E به شمار می‌روند.

کمبود ویتامین D را چگونه جبران کنیم؟
مصرف مکمل‌های بدون نسخه ویتامین D به مدت سه تا چهار ماه می‌تواند کمبود ویتامین D شما را جبران کند. مقدار توصیه شده روزانه، ۲۰۰۰ واحد بین‌المللی برای بیشتر بزرگ سالان است. با این حال، بهتر است برای مصرف دوز مناسب با پزشک خود مشورت کنید. شما می‌توانید ویتامین D بیشتری از طریق مواد غذایی هم دریافت کنید. برخی از منابع غذایی ویتامین D عبارت اند از: ماهی‌های چرب مانند ماهی‌های آزاد، تن، ساردین، پنیر، شیر، زرده تخم مرغ، جگرگاو و قارچ. در مواد غذایی فراوری شده با ویتامین D معمولا عبارت «غنی شده با ویتامین D» روی بسته‌بندی دیده می‌شود. این محصولات شامل محصولات لبنی، آب‌پرتقال و غلات است. برای دریافت ویتامین D کافی از نور خورشید روزانه فقط به ۱۰_۱۵ دقیقه نور مستقیم خورشید نیاز دارید.

حساس افسردگی

علائم کمبود ویتامین همیشه در جسم ظاهر نمی‌شوند. همه‌ی ما ممکن است گاهی وقت‌ها دل‌مان بگیرد، اما چنانچه متوجه شدید که این مشکل در حال وخیم‌تر شدن است، طوری که افسردگی گرفته‌اید یا بیشتر روزها غمگین هستید، شک کنید که شاید به کمبود ویتامین ب۱ (B1) مبتلا شده‌اید. این ویتامین مثل ویتامین B12 برای سلامت سلول‌های عصبی و مغزی ضروری است. کمبود ویتامین B1

در عملکرد این سلول‌ها اختلال ایجاد می‌کند و در نتیجه‌ ممکن است به مشکلات روانی مثل افسردگی دچار شوید. کمبود این ویتامین به ندرت اتفاق می‌افتد، اما در افراد الکلی، مبتلایان به بیماری کرون (نوعی بیماری التهابی روده) یا بی‌اشتهایی (آنورِکسیا) ممکن است بروز کند.

منابع غذایی حاوی این ویتامین عبارتند از گوشت قرمز و سفید، گوشت احشاء مثل کبد، نخود، لوبیا، عدس ومِلاس سیاه (شربتی غلیظ که از چغندرقند یا نیشکر به دست می‌آید).

بوی بد دهان

بوی بد دهان ممکن است از کمبود ویتامین ب۳ (B3) ناشی شود، به ویژه اگر خوب مسواک می‌زنید و نخ دندان استفاده می‌کنید و به طور کلی در رعایت بهداشت دهان و دندان کوشا هستید. کمبود ویتامین B3 به ضعیف شدن عملکرد کبد می‌انجامد. کبد روی عملکرد صحیح معده و روده‌ها تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل اختلال در عملکرد آن به مشکلات گوارشی و در نهایت بوی بد دهان منجر خواهد شد. این کمبود در افراد الکلی موجب کاهش سطح انرژی می‌شود.

برای جلوگیری از ابتلا به کمبود ویتامین B3، مصرف احشاء خوراکی، ماهی‌های چرب، دانه‌ی آفتابگردان و سبزیجاتی مثل چغندر توصیه شده است.

به طور کلی، کمبود ویتامین چیزی نیست که تشخیص آن از سوی خودِ افراد به سادگی امکان‌پذیر باشد. چنانچه احساس می‌کنید علائمی دارید که شاید به کمبود ویتامین مربوط باشند، حتما با یک پزشک مشورت کنید و از مصرف خودسرانه‌ی قرص‌ها و مکمل‌های ویتامین بپرهیزید.

یک آزمایش خون ساده سطوح ویتامین‌ها در بدن‌تان را مشخص می‌کند و پزشک در صورت مشاهده‌ی هر نوع کمبودی در سطوح ویتامین‌ها راهنمایی‌های لازم را برای بازگشت به وضعیت عادی در اختیارتان خواهد گذاشت.

وقتی کمبود ویتامین A دارید
ویتامین A در کبد ذخیره می شود و کمبود آن در مدت زمان کوتاه، عارضه ای ایجاد نمی کند چون کبد در مواقع ضروری مقادیر زیادی از آن را برای استفاده بدن آزاد می کند. در موارد خاص، برخی از بیماری ها مثل اختلالات جذب و اسهال چرب باعث می شوند، کبد نتواند میزان کافی از این ویتامین راجذب کرده و در نتیجه فرد دچار علائمی از کمبود این ویتامین می شود. این علائم عبارت اند از اختلال در بینایی و شب کوری، اختلال باروری به ویژه در جنس مذکر، سقط خود به خودی، کم خونی و اختلال در سیستم ایمنی. به همین دلیل توصیه می شود در صورت مشاهده هریک از این علائم به متخصص مراجعه کنید تا در صورت ابتلا به کمبود شدید ویتامین A اقدامات ضروری صورت گیرد.
نشانه های کمبود ویتامین D
ویتامین D توسط نور خورشید در بدن ساخته می شود و در مناطقی که نور خورشید کمتر به زمین می تابد، کمبود این ویتامین بیشتر مشاهده می شود و با علائمی مثل پوکی استخوان در بزرگسالان و نرمی استخوان در کودکان در حال رشد بروز می کند. براساس آخرین تحقیقات، این ویتامین در پیشگیری از ابتلا به افسردگی و برخی از سرطان ها موثر است. همچنین نقش ویتامین D در پیشگیری از ابتلا به بیماری ام اس هم از دیگر نتایج این تحقیقات است.
اگر کمبود ویتامین E و K داشته باشید
اگرچه کمبود ویتامین E و K چندان شایع نیست اما عوارضی از کمبود این دو ویتامین در مواردی که این کمبود، شدید باشد، گزارش شده است. این نشانه ها عبارت اند از اختلال در انعقاد خود و شکستگی های استخوانی. درخصوص کمبود ویتامین E هم می توان به اختلالات عصبی، عضلانی و تولید مثل اشاره کرد.
ویتامین های گروه B
ویتامین های گروه B اهمیت بالایی در حفظ انرژی بدن دارند اما این ویتامین در بدن ذخیره نمی شود و تامین آن از طریق موادغذایی ضروری است. البته ویتامین B12 تنها ویتامین گروه B محسوب می شود که دارای ذخایر کبدی برای تامین نیازهای بدن به مدت 5 تا 7 سال بوده و تنها در گیاه خواران مطلق، کمبود آن به چشم می خورد.
کمبود این ویتامین پوست را درگیر می کند
ویتامین B1 یا تیامین از آن دسته ویتامین هایی است که کمبود آن در بدن با نشانه های ظاهری در پوست همراه است. این ویتامین نقش بسیار مهمی در تولید انرژی ناشی از مصرف غذاها در بدن دارد. از دیگر علائم کمبود آن می توان به بی اشتهایی، کاهش وزن و علائم قلبی و عصبی اشاره کرد.
کمبود ویتامین B2
ترس یا حساسیت نسبت به نو (فتوفوبیا)، سوزش، خارش و اشک ریزش چشم، کاهش شفافیت بینایی و درد و سوزش لب ها و زبان از جمله مهم ترین نشانه های کمبود ویتامین B2 است. در مواقعی که شدت کموبد ویتامین بالا باشد، بروز مشکلاتی مثل ترکیلوز (شکاف و ترک خوردگی لب)، آنگولار استوماتیت (شکاف در پوست گوشه دهان و شقاق گوشه لب ها)، بثورات چرب پوستی، زبان متورم ارغوانی و افزایش رشد مویرگ های اطراف قرنیه چشم نیز دیده می شود.
وقتی کمبود ویتامین B3 دارید
وقتی این علائم را در بدن خود مشاهده کردید، امکان دارد به کمبود ویتامین B3 مبتلا شده باشید:
ضعف عضلانی، بی اشتهایی و سوء هاضمه و بثورات جلدی. این کمبود با تغییرات پوستی نیز بروز می کند به این ترتیب که نواحی از پوست که در معرض نور آفتاب هستند (دست ها، بازو، گردن و پاها) دچار ترک خوردگی، تیرگی رنگ و درماتیت پوسته ریزی کننده خواهندشد. حتی گاهی کمبود نیاسین سیستم عصبی را هم درگیر می کند که اغلب با نشانه هایی مثل گیجی و منگی، التهاب عصبی و تغییرات دستگاه گوارش به شکل تحریک پذیری و التهاب غشای مخاطی دهان و لوله گوارش همراه است.
کمبود ویتامین B6 و بروز صرع
ویتامین B6 در بدن نقش مهمی داشته و کمبود آن موجب مشکلات پوستی و عصبی در فرد می شود و زمانی که بدن فرد این ویتامین را به میزان کافی ذخیره نکرده باشد، دچار علائمی مانند ضعف، بی خوابی، نوروپاتی محیطی، کیلوز، التهاب زبان، التهاب حفره دهان و اختلال ایمنی سلولی خواهدشد. شاید تعجب کنید اما کمبود ویتامین B6 در درازمدت می تواند فرد را مبتلا به بیماری صرع کند. البته خوشبختانه درمان با پیریدوکسین یا پیریدوکسال فسفات کمک کننده است.
اگر زود خسته می شوید
کمبود فولات یا ویتامین B9 منجر به بروز کم خونی در بدن شده و بررسی ها نشان می دهند که عدم مصرف این عنصر حیاتی در دوران بارداری می تواند جنین را به نقایص سیستم عصبی مبتلا کند، زیرا در صورت بروز این کمبود هنگام بارداری، لوله عصبی جنین به صورت کامل تشکیل نمی شود و سلامت جنین به خطر می افتد. با این حساب توجه به مصرف کافی این ویتامین در تمام خانم ها به ویژه در سنین باروری ضروری است.
کمبود ویتامین B12 و خستگی زودرس
یکی از عوارض مهم عدم مصرف ویتامین B12 ایجاد عارضه کم خونی است که همین امر زمینه ساز بروز مشکلات عصبی و استرس های مزمن را نیز فراهم می کند. بدنیست بدانید بی حالی و خستگی زودرس در افراد می تواند یکی از دلایل کمبود این ویتامین باشد.
اگر ویتامین C بدن تان کم است
اگر می خواهید کمبود ویتامین C بدن تان را رفع کنید، سراغ مصرف ترکیبات طبیعی حاوی این ویتامین بریود، زیرا کمبود این ویتامین نه تنها شما را مدام به انواع سرماخوردگی دچار می کند بلکه ممکن است به بیماری اسکوربوت هم مبتلا شوید. همچنین حذف ویتامین C از رژیم افراد سالم طی 30 روز حتی در صورت اشباع بودن ذخایر آن در بدن، علائم کمبود را تشدید می کند.
بزرگسالان مبتلا به اسکوربوت ممکن است دچار تورم و خونریزی لثه، از دست دادن دندان، خواب آلودگی ، خستگی، دردهای مفاصل در پاها، تحلیل عضلانی، ضایعات پوستی و تغییرات روانی مختلف (مانند هیستری، هیپوکندری و افسردگی) شوند. از دیگر علائم کمبود ویتامین C می توان به خونریزی زیرپوستی، پیچ خوردگی شدید موها، درد مفاصل، تورم لثه، افسردگی، سندروم شوگرن (نوعی اختلال التهابی مزمن و وابسته به دستگاه ایمنی) تب، تنگی نفس و… اشاره کرد.
عوارض مصرف بی رویه مکمل ها
باید بدانید مصرف خودسرانه ویتامین ها مانند کمبود آنها فراد را دچار عوارض خطرناکی می کنند. به طور مثال برخی افراد برای جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی روزانه اقدام به مصرف ویتامین C می کنند اگرچه به گفته پزشکان مصرف بیش از حد این ویتامین خطری را متوجه فرد نمی کند و به طور معمول محدوده مصرف ویتامین C حدود 2000 میلی گرم در نظرگرفته می شود، اما افرادی که در طول یک روز بیش از این میزان ویتامین را مصرف می کنند ممکن است دچار علائمی چون استفراغ، سردرد، بی خوابی و ترش کردن شوند. حی در مواردی مصرف غیرمجاز این ویتامین فرد را مبتلا به اسهال می کند.
بایدها و نبایدهای مکملی
این روزها انواع و اقسام مکمل ها غذایی حاوی ویتامین های مختلف در داروخانه ها یافت می شوند که اتفاقا مشتریان زیادی هم دارند. درواقع بسیاری از خانم ها به توصیه اطرافیان شان برای رشد بهتر مو و ناخن مکمل زینک (روی) مصرف می کنند، برای پیشگیری از پوکی استخوان مکمل کلسیم می خورند و برای رفع مشکلات ناشی از کمبود انواع ویتامین ها، سراغ مولتی ویتامین می روند.
این در حالی است که براساس پژوهش های محققان مصرف خودسرانه مکمل غذایی مثل تیغ دولبه عمل می کند و سلامت مصرف کننده ها را به خطر می اندازد. به گفته این محققان، مصرف بی رویه این مکمل ها در خانم ها باعث تغییرات هورمونی، افزایش موهای زائد، بروز جوش صورت و بدن و در آقایان باعث کاهش سطح تستسترون (هورمون جنسی مردانه) و حتی ناباروری می شود. البته این خطرات متوجه مکمل غذایی خاصی نیست و مصرف هریک از آنها بدون مشورت با پزشک دردسرساز خواهدبود.
یک باور اشتباه
یکی از مهم ترین مشکلاتی که بسیاری از خانم های ایرانی با آن مواجه اند، کمبود کلسیم است. در صورتی که خواب شبانه منظم و باکیفیتی دارید، اما در طول روز دچار خواب آلودگی می شوید، باید به پزشک مراجعه کنید چون محققان می گویند بین سطح ویتامین D بدن و خواب آلودگی روزانه رابطه مستقیمی وجود دارد و شاید با مصرف مکمل این مشکل برطرف شود.
اگر مکمل مصرف می کنید
کم نیستند افرادی که به دلیل کمبود ویتامین و توصیه پزشک شان مکمل مصرف می کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، باید بدانید یک ساعت پیش از خوردن صبحانه یا 2 ساعت پس از مصرف هریک از وعده های غذایی، بهترین زمان برای مصرف مکمل ها به ویژه مکمل آهن است. همچنین بهترین زمان برای صمرف مولتی ویتامین ها صبح و هنگام خوردن اولین وعده غذایی است، زیرا ویتامین ها مواد ترکیبی هستند و بهترین زمان جذب آنها در بدن هنگامی است که با یک ماده خوراکی مصرف شوند.



ستگاه لیزر موهای زائد

 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 قیمت

ابزار وبلاگ » آراستگی ظاهر علاوه بر اعتماد به نفس می تواند پاکی و تمیزی را با خود به همراه داشته باشد! از این رو یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در آراستگی صورت و بدن وجود دارد، موهای زائد است که همیشه آقایان و خانم ها برای رفع آن دچار مشکلات فراوانی هستند، اما در این بخش قصد داریم اطلاعات کاملی در خصوص پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بیشتر با این محصول کاربردی و منحصر به فرد آشنا شوید.

لیست پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد
حال اگر با توجه به تصمیم خود اگر قصد تهیه و خرید دستگاه لیزر موهای زائد گرفته اید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از انواع محصولات پرفروش این دسته کسب کنید. از مدل های پرفروش دستگاه لیزر موهای زائد را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لیست دستگاه‌های لیزر موهای زائد 2020 :
1.    دستگاه لیزر دایود
2.    دستگاه اس اچ آر (shr)
3.    دستگاه لیزر الکساندرایت
4.    دستگاه لیزر الکس دایود

لیست بالا از بهترین و پرفروش ترین دستگاه های لیزر رفع موهای زائد می‌باشند که در چند سال گذشته رضایت مناسبی را برای مشتریان به وجود آورده اند. انتخاب اینکه کدام دستگاه در لیست 4 دستگاه گفته شده اولویت بهتری دارد بسیار سخت است. اما کیفیت "دستگاه لیزر دایود" در برابر باقی دستگاه های گفته شده بهتر بوده است چرا از لحاظ کیفیت، عوارض کمتر و قیمت مناسب تری را داشته باشد.
باقی دستگاه های نام برده شده هم از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، اما با توجه به قیمت و کیفیت آن دستگاه لیزر دایود میتواند انتخاب بهتری برای شما باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر shr نیز برای لیزر موهای زائد بسیار مناسب است اما بازهم لیزر دایود است که در چند سال متوالی جز برترین و پرفروش ترین لیزر زیبایی قرار گرفته است.

لیست دستگاه‌های خانگی لیزر موهای زائد:
5.    لیزر موهای زائد پاریس استایل مدل Quartz2
6.    لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009i ULTRA
7.    لیزر موهای زائد مک استایلر مدل MC-77000
8.    لیزر موهای زائد یومیت مدل T-006
9.    لیزر موهای زائد مدل A110
10.    لیزر موهای زائد کندلا مدل AM001
11.    لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i
12.    لیزر موهای زائد تاچ بیوتی مدل TB1755
13.    لیزر موهای زائد رمینگتون مدل IPL6250
14.    لیزر موهای زائد کیمی مدل km-6812
15.    لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T009
دستگاه های لیزر خانگی نیز در 2 سال اخیر بسیار مدل های مختلف و تنوع زیادی را در بازار ایجاد کرده اند و شما به کمک این لیزر ها به راحتی می‌توانید اقدام به رفع موهای زائد خود کنید. اما واقعیت این است که کیفیت این دستگاه ها بعد مدت زمانی کاهش پیدا می‌کنند و مجبور به تعویض قطعات یا خود دستگاه خواهید بود.
استفاده موقتی از دستگاه های لیزر خانگی بسیار کارآمد هست اما در طولانی ممکن است مانند سابق موهای زائد شما را از بین نبرد. اما در کل لیزر های خانگی پاریس استایل و لسکلتون از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

بررسی و معرفی بهترین نکات برای خرید دستگاه لیزر
برای آن که بتوانید خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید، ابتدا باید اطلاعات کلی ای در خصوص نکات قبل از خرید این محصول به دست آورید تا بتوانید بهترین تجربه را پس از خرید این محصول به دست آورید.

1. توجه به میزان قیمت محصول
یکی از اولین فاکتور هایی که باید به آن توجه داشت، بررسی قیمت محصول است. دستگاه های لیزر در انواع متفاوت و مختلفی در بازار موجود هستند که شما می توانید متناسب با نوع سلیقه و همچنین بودجه پرداختی خودتان مناسب ترین محصول را در نظر بگیرید که طبق پیشنهاد ما دستگاه لیزر دایود میتواند کاملا مناسب باشد.
2. دستگاهی را خریداری کنید که کاملا استاندارد است.
برای آن که بتوانید موهای زائد بدن خود را در نواحی مختلف، به صورت کامل از بین ببرید باید حتما از دستگاهی استفاده کنید که کاملا استاندارد باشد چراکه این نواحی از بدن بسیار حساس است.

3. توجه به نحوه کارایی دستگاه، قبل از خرید
همان طور که اشاره نمودیم در بازار مدل های متنوعی از این محصول موجود است که بنا به نوع بودجه ای که در اختیار داریم می توانیم مناسب ترین و بهترین مدل را خریداری کنیم. این مدل ها به صورت های گوناگونی از جمله باتری، برق شهری، باتری – برق شهری کار می کنند که پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد از دسته سوم یعنی باتری – برق شهری هستند.
4. حتما سعی کنید نوع ضد اب را خریداری کنید
تصور کنید شاید در نقاط مرطوب منزل همانند حمام بخواهید از این دستگاه استفاده کنید، در صورتی که دستگاه شما ضد آب نباشد عملا استفاده از آن در زیر آب و نقاط مرطوب می تواند سلامت دستگاه شما را به خطر بیاندازد، از این رو توصیه می کنیم حتما اگر بودجه مناسبی برای خرید آن دارید، از نمونه ضد آب آن استفاده کنید.

5. توجه به ظاهر دستگاه
برای آن که بتوانید از این محصول استفاده کنید باید نگاهی به مدل و شکل آن بیاندازید! به اصطلاح مدلی را انتخاب کنید که بسیار خوش دست بوده و تجربه کاربری بسیار ساده و دوست داشتنی ای دارد.
6. توجه به میزان وزن محصول
از دیگر نکات بسیار مهم و کلیدی که باید به آن توجه کنید، میزان وزن محصول است چراکه در صورتی که وزن و ابعاد محصول بسیار بالا باشد، حمل و نقل برای شما سخت و دشوار خواهد بود. بنابراین حتما سعی کنید از نمونه های کم وزن آن استفاده کنید.
اما مقاله Best Hair Removal Buying Guide نیز جز بهترین راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد است که به شما کمک می‌کند با دید بهتری طبق نیاز خود اقدام به خرید کنید که پیشنهاد میکنم حتما در صورت امکان نسبت به مطالعه این مقاله اقدام کنید.

موهای زائد، اصلی ترین مشکل در آراستگی ظاهر و بدن
به جرات می توان گفت که رشد موهای زائد در نواحی مختلف بدن از جمله صورت، دست، پا و... که عموما در مرکز دید مخاطبان شما قرار دارد می تواند به نوعی آزاردهنده بوده و باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد بود.
مطمئن هستیم که تا به امروز از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده نموده اید، روش هایی همانند: شیو کردن از طریق ژیلت، وکس، موم و… از روش های مناسب از بین بردن موهای زائد است که هرکدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارد.
البته باید توجه داشته باشید که استفاده از روش هایی همچون شیو کردن از طریق ژیلت، وکس، موم و… به صورت دائمی نمی تواند موهای زائد را ریشه کن کند و تنها شما باید به صورت دوره ای از آن استفاده کنید.

دانلود کتاب اقتصاد خرد محسن نظری pdf چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم دانلود سریال قورباغه دانلود کتاب صوتی مردی به نام اوه دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد خرید بلیط هواپیما عکس پروفایل تاریخ امروز خرید بک لینک کد متن متحرک برای وبلاگ کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

نکته پایانی
اما چگونه دستگاه لیزر می تواند موهای زائد بدن را از بین ببرد؟ به عنوان مثال در دستگاه لیزر دایود به کمک نور است که از دستگاه لیزر به سطح پوست شما تابانیده می شود! از طریق تابش نور لیزر با پوست، فولیکول های مو ضعیف شده و به مرور زمان شاهد از بین رفتن 100 در 100 ای آن ها خواهیم بود.
استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن، یکی از موثر ترین روش هایی است که می توان در این خصوص از آن استفاده نمود. در بازار و مطب های آرایشی و بهداشتی از دستگاه های مختلف لیزر با ابعاد متفاوت استفاده می شود که هرکدام از آن ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند.

بک لینک

 

بهترین سایت برای خرید بک لینک ابزاروبلاگ‌سایت پایداراز2012

بهترین سایت برای بک لینک,خرید بک لینک سایت,ovdn f; gdk;,خرید بک لینک چیست,خرید بک لینک اینستاگرام,سامانه هوشمند بک لینک,خرید بک لینک باکیفیت,بک لینک های قوی,خرید بک لینک چیست

سلام خدمت دوستان گرامی ، خرید بک لینک با کیفیت و معتبر از سایت ابزار وبلاگ به مدت زمان یک ماه ، سه ماه و شش ماه ، همچنین خرید رپورتاژ آگهی یک ساله ارائه می شود. سایت کد تولز از تاریخ دقیق 7 سپتامبر 2012 با موضوع مرجع ابزار وبلاگ و سایت راه اندازی شده و تاکنون پایدار بوده است.

 سایت تولید محتوای اختصاصی و نیمه اختصاصی روزانه و همینطور لینک از سایت های معتبر خبری دارد.

مشخصات زمان و مبلغ خرید بک لینک

بک لینک یک ماه:

بک لینک سه ماه:

بک لینک شش ماه:

مشخصات زمان و مبلغ خرید رپورتاژ آگهی

 رپورتاژ آگهی به مدت سه ماه در صفحه اصلی نمایش داده می شود.

خرید رپورتاژ آگهی مدت دار یک ساله است: (حداکثر سه بکلینک و یک عکس اختصاصی) رپورتاژ آگهی بعد از اتمام زمان یکساله در حالت اول تمدید می شود و یا در حالت دوم پس از گذشت یک سالِ تمام ، فقط لینک ها حذف می شوند ، متن و عکس شما در سایت کدتولز برای همیشه باقی می ماند.

 چنانچه سوالی در مورد نحوه‌ی خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی دارید لطفا در همین صفحه “بهترین سایت برای خرید بک لینک ابزاروبلاگ‌سایت پایداراز2012” بپرسید و یا در تلگرام در تماس باشید.

بهترین سایت برای خرید بک لینک

بک لینکها چگونه کار می کنند؟
بک لینک وقتی رخ می دهد که یک وب سایت از وب سایت دیگری نام می برد و به آن لینک می شود ، هر چقدر از سایت های دارای اقتدار بیشتری بک لینک بخرید ، رتبه بهتری را در گوگل تجربه می کنید. (تأثیر مثبت تر در رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو به واسطه قدرت و اقتدار دریافتی بیشتر از سایت دریافت کننده بک لینک)

چگونه می توان بک لینک با کیفیت رایگان دریافت کرد؟

حالا ، بیایید به هشت راهی بپردازیم که می توانید بک لینک با کیفیت بالا ایجاد کنید ، در حالی که هیچ کس نام شما را نمی داند.

  1. اهرم روابط عمومی. …
  2. محتوای رقابتی بنویسید. …
  3. یک مطالعه اصلی انجام دهید. …
  4. اینفوگرافیک ایجاد کنید. …
  5. برای سایر وب سایت ها توصیفات بنویسید. …
  6. لینک به سایت خارجی دهید. …
  7. در پست های وبلاگ و سایت یا انجمن مرتبط نظر دهید. …
  8. سیگنال های اجتماعی را برقرار کنید.
  9. منبع:ابزاروبلاگ ابزار وبلاگ ابزاروبلاگ

خرید بک لینک  خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک


دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه

 

دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه

 

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه اینجا دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

دانلود سریال قورباغه,nhkg,n svdhg r,vfhyi

کد تولز » دانلود سریال ایرانی » دانلود سریال قورباغه

سریال قورباغه به انگلیسی frog serial یا ghorbaghe – سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی ساخته می شود طبیعتا مثل فیلم مغزهای کوچک زنگ زده, انتظار تماشای دنیایی نوین و بکر را از هومن سیدی در سریال قورباغه داریم.

هم اکنون سریال قورباغه هومن سیدی در مرحله تهیۀ مقدمات – لوازم و تجهیزات است. اسامی بازیگران – موضوع و خلاصه داستان سریال قورباغه (frog Serial یا ghorbaghe tv show) هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است تنها بخشی از بازیگران و چکیده ای کوتاه از داستان سریال سیدی مشخص شده است در صورت انتشار, پیج دانلود سریال قورباغه آپدیت خواهد شد.

کارگردان سریال قورباغه سیدی گفته است: داستانی یکتا (غیر کلیشه) و خاص دارد. بخش هایی از سریال قورباغه در کشوری به غیر از ایران ساخته می شود.

اینفوگرافی سریال ایرانی قورباغه

نام سریال : قورباغه

سریال قورباغه به انگلیسی: Kargadan

کارگردان: هومن سیدی

ژانر: کمدی و اجتماعی

سرمایه گذار: محمد صادق رنجکشان

تولید و انتشار: سال 1398

کیفیت سریال: 1080p,480p,720p

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر

محصول کشور : ایران

زبان سریال : فارسی

سایت منتشر کننده: ابزار وبلاگ حرفه ای کد تولز

لینک کوتاه: http://iuok.ir/?p=28216

پیشنهاد سریال: دانلود سریال جیران

نام های بازیگران سریال ایرانی قورباغه با بازی نوید محمد زاده

حضور خود هومن سیدی به عنوان بازیگر و همچنین کارگردان – نوید پورفرج – صابر ابر – سحر دولتشاهی – نوید محمدزاده و فرشته حسینی

دانلود تمامی قسمت های سریال قورباغه به محض انتشار در نمایش خانگی از سایت کد تولز امکان پذیر است.

چکیده داستان سریال خانگی قورباغه هومن سیدی

در خلاصه سریال قورباغه نقل شده است: دیگه نمی تونم نفس بکشم اکسیژن نیست همه جاها بسته شده اند, انگار دارم خفه میشم.

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

هومن سیدی Houman Seyedi

هومن سیدی بازیگر و فیلمساز ایرانی است و متولد 29 نوامبر 1980 در رشت  و 38 ساله است. همسرش بیتا اصلانی از سال 2017 میلادی و همسر سابق آزاده صمدی در سالهای 2007 تا 2014 است. وی یک فرزند به نام نیل سیدی دارد.

هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. او 2 برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی است. هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.آدرس پیج هومن سیدی در اینستاگرام https://www.instagram.com/houman_seyedi/

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه اینجا دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

سحر دولتشاهی Sahar Dolatshahi

سحر دولتشاهی بازیگر زن ایرانی است وی فارغ التحصیل ادبیات دراماتیک و ترجمه در فرانسه است. سحر دولتشاهی متولد 8 اکتبر 1979 در تهران, در حال حاضر 39 ساله است. قد سحر دولتشاهی 1.72 متر و همسر سابق رامبد جوان در سالهای 2009 تا 2014 بوده است. آدرس پیج sahardolatshahi در اینستاگرام  https://www.instagram.com/sahardolatshahi/

نوید پورفرج Navid Pourfaraj

نوید پورفرج متولد 4 اردیبهشت 1367 در کرمانشاه, بازیگر ایرانی است. او کلاس‌های بازیگری هومن سیدی را گذرانده است و در نهایت فعالیت جدی بازیگری خود را با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد. نوید پورفرج که در این فیلم در کنار نوید محمدزاده و فرهادی اصلانی بازی‌ کرد، خوش درخشید و نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. نوید پورفرج در سریال «مادرانه» یک نقش کوتاهی را بازی کرد.

صابر ابر Saber Abbar

صابر ابر متولدتهران, 8 ژوئن 1984 و 35 سال است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. آدرس پیج Saber Abar | صابر اَبَر در اینستاگرام https://www.instagram.com/saberabar/

نوید محمدزاده Navid Mohammadzadeh

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی, متولد 6 آوریل 1986 در ایلام است و اکنون 33 ساله است قد وی 1.7 متر و برادری به نام امید محمدزاده دارد.نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد درسی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. آدرس پیج navid mohammadzadeh من یه ببر کورد فروردینیم https://www.instagram.com/navidmohamadzadeh/

همچنین بخوانید:
مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • اقتصاد خرد محسن نظری • کتاب صوتی قدرت عادت • کتاب صوتی مردی به نام اوه • کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن • خرید بک لینک • خرید بک لینک •  سریال قورباغه • عکس • خرید بلیط هواپیما • تاریخ امروز • خرید رپورتاژ آگهی • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

فرشته حسینی Fereshteh Hosseini

فرشته حسینی متولد ۱۳۷۶ در تهران, بازیگر سینما و تئاتر افغان‌تبار اهل ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور, محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه اینجا دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

اخبار سریال ایرانی قورباغه هومن سیدی

اکنون حدود ۹ ماه از آغاز فیلمرداری سریال می‌گذرد. فیلمبرداری این سریال تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. سریال «قورباغه» طی بهار ۱۳۹۹ در ۱۵ قسمت منتشر خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که برخی از قسمت‌های سریال در خارج از کشور جلوی دوربین رفته‌اند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال «قورباغه» را تماشا کنید. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم.

نوید محمدزاده در قورباغه : بدون تردید یک سر تمام بحث‌های مربوط به بازیگری سینمای ایران در سال‌های اخیر نوید محمدزاده است؛ بازیگری که برای حضور درخشانش در «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ، بدون امضا» دو بار سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرده و در جشنواره‌های مختلف خارجی هم مورد تقدیر قرار گرفته است.

تجربه متفاوت: به نظر می‌رسد نوید محمدزاده در انتخاب نقش حساسیت‌های خاصی دارد و از نقش‌های یک سره متفاوت چندان استقبال نمی‌کند. او اعتقادی به ایفای کاراکتر‌های مختلف اجتماعی مانند پلیس و دکتر و معلم و… ندارد و معتقد است بازیگر خوب باید بتواند شخصیت‌هایی را که از نظر اجتماعی مشابه‌اند، به شیوه‌های گوناگون بازی کند.

تجربه سریال: نوید محمدزاده تاکنون در هیچ سریالی بازی نکرده، اما توانایی‌هایش آن‌قدر پررنگ هستند که بتوانیم از حضور او و هومن سیدی به عنوان مهم‌ترین اتفاق پیش روی شبکه نمایش خانگی ایران یاد کنیم.

درباره مجموعه: اگرچه «قورباغه» حداقل شش ماه با پخش فاصله دارد و اخبار موثقی از جزئیاتش منتشر نشده، اما حضور هومن سیدی در مقام کارگردان، پس از آثار موفقش در سینما، نوید یک سریال پرمخاطب را می‌دهد. حضور موفق‌ترین بازیگر سال‌های اخیر سینمای ایران یعنی نوید محمدزاده، برگ برنده «قورباغه» است که گفته می‎شود فضای متفاوتی دارد. محمدزاده در سال‌های اخیر در سه فیلم هومن سیدی، یعنی «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» حضور داشته که نشان می‌دهد این دو نفر شناخت بسیار خوبی از یکدیگر دارند.

سریال قورباغه چند قسمت است؟

فیلمبرداری «قورباغه» در ۱۵ قسمت تا پایان سال جاری ادامه دارد و پس از پایان فیلمبرداری و گذراندن مراحل فنی، در بهار سال ۹۹ منتشر خواهد شد.

دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه

تریلر سریال قورباغه هومن سیدی

این نخستین تصاویر از ساخته جدید هومن سیدی است.بعد از فیلم ستایش شده مغزهای کوچک زنگ زده، اولین تیزر از نخستین سریال شبکه نمایش خانگی نوید محمدزاده رونمایی شد.برای کاری که از سال قبل اعلام کرد به خاطرش امسال قید جشنواره فیلم فجر و سیمرغ‌های بی وفایش را می‌زند.
تریلری متفاوت از یک سریال متفاوت. سریالی که روایتی دلهره آور را از تهران تا بانکوک روایت می کند. از ماجرای یک ماده افیونی و ماجراهای عاطفی که در کنار نوید محمد زاده چهرهای سرشناس سینمای ایران چون صابر ابر ، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی را با خود درگیر کرده است.
قورباغه سریالیست که از بهار ۹۹ در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

  1. منبع:ابزاروبلاگ ابزار وبلاگ ابزاروبلاگ

خرید بک لینک  خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک


کبد چرب چی بخوریم

  

برای کبد چرب چی بخوریم چی نخوریم ، برای کبد چرب چی بخوریم و چی نخوریم


ابزار وبلاگ اخبار: برای کبد چرب چی بخوریم و چی نخوریم ، برای درمان کبد چرب چی بخوریم چی نخوریم ، برای کبد چرب چی بخوریم چی نخوریم ، برای کبد چرب چه بخوریم چه نخوریم

برای کبد چرب چی بخوریم و چی نخوریم ، برای درمان کبد چرب چی بخوریم چی نخوریم

قهوه بنوشید
قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که برای سلامتی و پاکسازی کبد مفید است. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن منظم قهوه، به دلیل خاصیت قهوه برای جلوگیری از ایجاد و تجمع چربی و کلاژن سازی، آسیب های کبدی را کاهش می دهد.

 

مصرف جو را فراموش نکنید
جوی دوسر دارای مقادیر زیادی فیبر است و به عملکرد بهتر بدن از جمله بهبود سیستم گوارش کمک می کند. بر اساس تحقیقات انجام شده، عملکرد بهتر سیستم گوارش بدن، از اضافه وزن و تجمع چربی در ناحیه شکم که یکی از دلایل بروز بیماری های کبدی است، جلوگیری می کند.

 

چای سبز، دوست کبد است
نوشیدن چای سبز به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است، می تواند جلوی آسیب های سلولی را بگیرد، سرعت روند پیری را کاهش دهد و به ترمیم و بازسازی بدن کمک کند. البته بر اساس مطالعات انجام شده باید در مصرف بیش از اندازه چای سبز احتیاط کرد، چون احتمالاً برعکس، دارای اثر سو بر کبد است.

 

آب کافی بنوشید
نوشیدن آب کافی در طول روز برای عملکرد مل سیستم های بدن مفید است و تنها شامل کبد نمی شود. آب رسانی کافی به بدن یکی از عوامل موثر در کنترل وزن است که در سلامت کبد به عنوان یک عنصر مهم شناخته می شود.

 

روزانه یک سیب بخورید
سیب دارای مقدار زیادی فیبر حلّال بسیار مفیدی به نام پکتین است که چربی ها را به تله می اندازد، عملکرد سیستم گوارش را بهبود می بخشد و به دفع سموم از بدن و به خصوص کبد کمک می کند.

 

با ملوان زبل در خوردن اسفناج رقابت کنید
نشریه آمریکایی WebMD می نویسد سبزیجاتی که برگ سبز دارند، مانند اسفناج، حوای آنتی اکسیدان های گلوتاتیون هستند که به عملکرد بهتر کبد کمک می کند.

 

سیر را در سبد غذایی خود قرار دهید
در همه مطالعاتی که برای کبد و پاکسازی آن انجام شده، سیر در رده اولین خوراکی های مفید قرار می گیرد. سیر با دارا بودن گوگرد، برای فاز دوم سم زدایی بسیار مهم شناخته می شود. این گیاه، یک سم زدای طبیعی است که طیف وسیعی از خواص دارویی و سلامتی را برای بدن شما به همراه می آورد.

 

به ماهیگری بروید
ماهی، خواص زیادی برای سلاکتی بدن و به خصوص کبد دارد. این ماده غذایی غنی از پروتئین یک غذای عالی و سالم برای کبد است.

 

کبد را با لبو یا چغندر تغذیه کنید
آب چقندر سرشار از نیترات و انواع آنتی اکسیدان است و می تواند به سلامت قلب و کاهش آسیب های کبدی کمک زیادی کند. این مواده غذایی دارای آنریم های سم زدای قوی است که در کاهش آسیب اکسیداتیو و التهاب کبد مفید عمل می کنند.

 

گریپ فروت دکتر کبد است
گریپ فروت حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی است که توانایی پاکسازی کبد را دارند.در واقع این میوه حاوی آنزیمی است که با تحریک کبد باعث دفع چربی‌ها و سموم می شود.

 

کبد خود را به صرف کلم بروکلی مهمان کنید
این سبزی به دلیل دارا بودن ماده شیمیایی سولفوران به سم زدایی بدن کمک می کند. همچنین کلم بروکلی با ترکیبات خود می تواند سلول های بنیادی سرطان را نیز از بین ببرد.

همچنین بخوانید:

برنامه غذایی مناسب برنامه غذایی که در آن قند کم، چربی های اشباع و ترانس کاهش و سرشار از امگا ۳ باشد نشان از رژیمی متعادل دارد. در یک برنامه غذایی متعادل مصرف میوه، سبزیجات، لوبیا ها، آجیل ها، دانه ها، روغن زیتون و غلات کامل توصیه می شود. داشتن چنین برنامه غذایی برای سلامت قلب نیز بسیار مفید است. در نهایت، احتمال مرگ در سنین پایین را کاهش و به صورت مفید التهاب را کم می کند.   رژیم غذایی کبد چرب از زبان دکتر کرمانی رژیم غذایی کبد چرب ؛ فعالیت فیزیکی را با برنامه غذایی ترکیب کنید اگر شخصی اضافه وزن داشته باشد و مبتلا به این بیماری باشد، کاهش وزن می تواند تاثیر زیادی روی بهبود سلامت و عملکرد کبدش داشته باشد. ترکیب فعالیت فیزیکی و برنامه غذایی سالم برای کاهش وزن بسیار مهم است و فعالیت فیزیکی نباید نادیده گرفته شود. روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی در کنار پیروی از برنامه غذایی سالم برای داشتن کبدی سالم و همچنین التیام آن توصیه می شود. تحقیقات نشان داده وقتی افراد در طول هفته فعالیت فیزیکی خود را به بالای ۶۰ دقیقه افزایش می دهند، شاهد کاهش وزن و بهبود عملکرد کبد خواهند بود.

گیاهان دارویی مناسب، برای درمان کبد‌چرب
به‌طور کلی موادغذایی و گیاهانی که سطوح بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها را دارند، اولین و بهترین درمانگرها برای این بیماری هستند. مواد غذایی مثل قهوه، ماهی، گردو و حتی لبنیات نیز می‌توانند در درمان این بیماری مؤثر باشند، اما هدف این مقاله معرفی گیاهان دارویی است که بر کنترل و درمان گیاهی این بیماری اثرگذارند.

چند مورد از موثرترین گیاهان دارویی در درمان کبد چرب شامل موارد زیر می‌باشند:

1. چای سبز
چای سبز تا حدودی می‌تواند مقدار چربی سوزی بدن را بالا ببرد. این اثر در کاهش میزان چربی کبد و همچنین کاهش سطح کلسترول خون بسیار مفید است.

پیشنهاد مطالعه:  راهکار افزایش کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد
علاوه بر این، چای سبز خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار زیادی نیز دارد. البته از زیاده‌روی در مصرف این نوع از چای نیز باید پرهیز شود، چرا که اثرات ناخوشایندی بر قلب و همچنین فشارخون خواهد داشت.

2. خارمریم
امروزه برخی از متخصصین از عصارهٔ این گیاه به عنوان اولین خط درمان گیاهی کبد چرب استفاده می‌کنند.

توانایی این گیاه در بهبود کبد چرب و به‌طور کلی عملکرد کبد، به دلیل محتوای خاص آنتی اکسیدانی آن است.
البته هنوز به طور قطع اثر گیاه خارمریم بر درمان گیاهی کبد چرب توسط جوامع علمی دنیا، تأیید نشده است، اما مداخلات تجربی، اثربخشی آن را نشان داده‌اند.

3. زالزالک کوهی
این گیاه از جمله گیاهان پر استفاده در طب سنتی چین است. به دلیل سطح بالای آنتی‌اکسیدانی آن، تأثیر بسیار زیادی در کاهش 

چربی کبد و همچنین کمک به سلول‌های کبدی برای بازیابی و ترمیم خود دارد.

اساساً رنگی بودن یک ماده غذایی یا گیاه نشان دهندهٔ سطح بالای آنتی‌اکسیدان آن است.
4. زردچوبه

این همان ادویهٔ خوش طعم و رنگی است که تقریباً در تمام غذاهای ایرانی به‌کار می‌رود.

زردچوبه دارای یک آنتی‌اکسیدان خاص به نام کورکومین (Curcumin) است که تقریباً تمام اثرات مفید این گیاه به دلیل داشتن این ماده می‌باشد.

البته بهتر است برای اثر بخشی بیشتر، دم کردهٔ زردچوبهٔ پودر نشده، مورد استفاده قرار گیرد. حالت پودر نشدهٔ آن به صورت تکه‌های چوبی کوچک است که معمولاً در عطاری‌ها موجود هستند.

5. دارچین
مطالعات بسیاری بر اثر دم‌کرده و همچنین مکمل دارچین بر روی کبد چرب انجام شده است و تقریباً اکثر آن‌ها تأثیر مثبت این ادویه